dying over here,

HAHAHAHA det var det sjukaste..
Vi hade "krypa under skinnet monologer" idag, ni vet då jag skulle vara en naken indisk pojke....
Nästan alla hade kört, lite halvt entusiastiskt, och så kommer Hedvig där med VÄRSTA inlevelsen och börjar snacka om hur hon blev en vampyr typ.
Och när hon började snacka om sin "blonda kompis" höll jag på att DÖÖÖÖÖÖÖ av skratt.
Men hela mitt försök till att hålla en seriös min brast när hon sa "och så pussade hon mig på kinden och torkade tårarna på min panna" HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA OOOOHMAAAAAAJGOOOOOOOD.
Okej. Ni skulle ha vart där. Nu låter det plötsligt inte lika roligt längre.
TJING TJONG, är mycket upptagen med att äta chips !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0