fetnajs manen,

31 inlägg på 6 dagar, det är väl ändå inte jättedåligt?
Och nu har jag ändå bloggat myyycket mindre än vad jag brukar... girl got SWAG!
Iallafall, imorgon kommer jag ha FULLT UPP för jag ska in till stan & fixa PRAOPLATS för TVÅ frikking VECKOR.
Jag vill ju praoa på en tidning, så jag & en kompis ska in o kolla om vi får jobba på Metro !
(VI KANSKE FÅR SKRIVA NÅGOT SÅ ALLA LÄSER METRO VARJE DAG VECKA 10 OCH 11!)
Sen har jag skitstress hem (som vaaaanligt) för att rida, på hästar alltså. (Glömmer aldrig den tyskalektionen...)
Nu sitter pierre och skrämmer upp mig & säger att det bara jobbar gamla gubbar på Metro.... "och du vet ju vad det enda gamla gubbar tänker på när dom ser dig".....
JOTACK, rompaaaaaah. Och smala byxor. Och "ska vi inte ses inne hos mig sen..?" . ÅH JAG VILL SPY.
Iallafall, iallafall mina vänner..
Sen ska jag rida på hestar, och sen ska jag hem. Och DÅ kan ni få uppdatering.
(bara för att jag säger att jag inte kan uppdatera så uppdaterar jag 1000 % bättre än vad jag brukar, så är det varje gång, så det jag egentligen säger är att ni kan förvänta er skitbra uppdatering imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0