FLIPPIS & ALFIS

filipppaaa :) om knas i stallet,:
TJEENNAA HALLÅÅÅ!!
Svar till nån som heter Saga:
JAAA hon heter blablabla i efternamn...jag lever i samma hus som henne...tyvärr..
HAHA du ee bara för gullig Martina!! 78 hjärtattacker är inte dåligt !! ;) 
JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! skulle bara säga det om jag inte redan har sagt det som jag antagligen har men aja ;)
Jag döör exakt varje måndag tack vare diiig! fast jag älskar det! hahah du e nog den roligaste människan jag känner och på jorden!
du ee osså en riktigt söööt rumpnizzeee :D 
haha ses på måndag ! Vår ridgrupp ÄGER verkligen!..nej men den är STÖRD! vi e alla lika efterblivna...och galna..och sjuka... men som sagt vi är BÄSTA ridgruppen i hela stallet! haha klockare var så sjukt kul haha kommer ihåg när du flög upp varje gång jag kom! 
haha aaah shiiet det eee oförglömliga minnen det !! <3
Vi har så jääädra kul va?!?!?!?
Vet du vad jag tycker att vi borde göra!? ÅKA TILL SAMMA RIDLÄGER ALLIHOPA!!!
SES PÅ MONTAG KÄRA VÄN!
Filippis Rumpnissis ♥
Askalfhild om knas i stallet,:
Naaaaaww Martina du kan bli min prins som bor i det stora slottet! ;) Fast glasskon skulle inte passa för jag har olika stora fötter...:/<3
GlasSKON inte glasskorNA alfhild, se det såhär, det är DUBBEL CHANS ATT DEN PASSAR!!!!
Satt i typ en halvtimma och stirrade på ditt namn och sen kom jag på att det är askungen som har en glassko... Känner mig intelligent over here!
Askalfis Glasskois ♥
Klockaregårdaaahhh!

Kommentarer
Postat av: Saga

Svar till den dära Filippa!



Okey, bara så du vet du är väldigt omtalad. Och beskrivs ofta som en jobbig syrra (Fast alla syskon beskrivs väll som jobbiga!)Vad tycker du om din syrra?



okej, nu en fråga till dig Martina så du inte känner dig utanför!

Varför har du en såååå himla bra blogg?

Det är ju inte lagligt!



2012-01-13 @ 20:08:38
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0