FML : fuck me later

ALLTSÅ NU BLIR JAG FÖRBANNAD,
vi är 3 personer som ska hålla ett föredrag på 10 minuter.
Bara JAG har skrivit 3 hela word-sidor, Thea har skrivit typ lika mycket, CD har jag ingen aning om,
och bara det JAG ska säga tar över 10 minuter.
Och det är EFTER att jag har kortat ner allt till 1 sida!
Haha okej, mina stödord tar upp en sida.. men det är bara för att jag är så sjukt rädd att glömma något när jag väl står där.
Det GÅR inte att få det att bli 3,5 minuter! DET BARA GÅR INTE. Jag hinner ju fan knappt räkna upp punkterna på den tiden....
Fuck my life verkligen.
image description
Mina fina stödord. Jag äger så fullständigt skitmycket på detta alltså. Inte.
Fuck you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0