haha,

Tumblr_lxk1ityvsy1r8ciiho1_500_large
Tumblr_lxgmd02bir1r8ciiho1_500_large
Vet inte vad det är för fel på min mage, det känns som att jag är gravid med muterade igelkottar.
Min lillebror har helt cp kompisar, dom stog och ringde på dörren som jävla idioter, så jag går ner och öppnar. Jag ba
"men dörren var ju upplåst, ni behöver inte förstöra ringklockan" och då kommer den här lilla djävulen, typ 130 cm lång, och ba
"jaa vi hatar dig också martina!!!!"
WTF, lilla kaxapa, tigger du stryk?!
För övrigt är jag ett vandrande blont affro idag. Kunde inte ha utsläppt hår för det stog åt alla håll och hårnålarna bara mystiskt försvann rakt in i det. Om ni vill veta alltså.
Nu ska jag gå och göra igelkottabort, TJINGTJONG.
Tumblr_lxn02fg9yj1qjdvgeo1_500_large
eeeeeeelskling.
Tumblr_lxps5kp9zb1r7ptgco1_500_large
Haha Harry ser så nöjd ut med sig själv.. Och Zayn bara hänger där liksom "hej hej här hänger jag och svänger". Och Louis med sina hängslen..... bara dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0