HAHAHA

Fattar inte vad jag håller på med, gråter floder helt plöstsligt!
Igårkväll, det var fanimig helt sjukt, jag låg i min säng och helt plötsligt så ba.. ÅH MITT LIV SUGER JAG GÖR INGET RÄTT OCH JAG FÖRSTÖR BARA ALLT OCH BUÄHÄHÄ LIKA BRA ATT JAG HOPPAR UT GENOM FÖNSTRET MED HUVUDET FÖRE.
Jag låg och grät i 4 timmar..
Nångång på mitten så kom mamma upp och ba "Martina?"
"jaa?" med världens pipigaste röst.
"gråter du??!?!"
"nähähäuuuuhhhhhhhhh :'("
Ett tag där mitt i natten så var det typ 99 % säkert att jag skulle byta skola HAHA, och varför det? Jag har ingen jävla aning. Jag gillar ju min skola, och jag bytte för att jag INTE gillade den skolan!? Ibland är jag dum i huvudet.
Iallafall, sen lyckades jag sova i 4 timmar. Sen var det dax för skola, till 17.00, JIPPIE.
Där på morgonen fick jag typ återfall och satt och grinade i typ tio minuter så mitt face blev helt förstört HAHA. Sen gick jag till bussen och grät lite till. VAD ÄR DET MED MIG?! Typ PMS gånger 1000. Eller gråtblondsyndrom.
Fett konstig är jag iallafall.
Fetledsen var jag.
Men nu är jag glad.
Kommer säkert börja gråta igen om några minuter.
SERIÖST, jag grät så mycket att jag fick vätskebrist, har haft jätteont i huvudet hela dagen. 
Nej, jag är inte normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0