hemma igen...

Åkte till skolan. Mådde värre än en mosad apa i rullstol. Åkte hem igen.
Nu sitter jag och försöker andas och inte spy, det är em väldigt svår uppgift faktiskt.
Pappa är min privatchaufför haha, kör mig till skolan och hämtar mig 2 timmar senare.... Jag är inte bra för familjens ekonomi alltså haha.
Fick världens finaste present av Hedvig idag, ett (eller egentligen 2) kompishalsband i äkta silver, från Kenzas kollektion.
Man ser inte så bra.... Dom sitter iallafall ihop så man ska bryta dom tillsammans, jättegulligt!
Under SAlektionen så fick jag panik, mina lungor typ trycktes in, jag kallsvettades och trodde att jag skulle spy när som helst, så jag sa till hedvig med jättepipig röst ba "...jag kommer spy, jag vill uuuuuuut".
Så vi drog snabbt som fan, ringde pappa och sen satt vi och vänta. Och då gav hon mig denna. Jag tänker  aldrig ta av den, haha.
Hon satte på mitt, men jag kunde inte sätta på hennes haha, det fick pappa göra när han kom.
Nu ska jag bara ligga här och förhoppningsvis inte spy. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Malin =) <3

Gud va gulligt av henne <3 ;)

2012-01-30 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0