I won't give up without a fight,

I JUST WANT YOU TO DANCE WITH ME TONIGHT!
(skoja bara, det vill jag inte alls, jag suger på att dansa)
Jaja. Känner att det inte händer så mycket på denna fina blogg. Förutom att det börjar trilla in fler och fler läsare!
Antar att det är ni gamla som äntligen har fattat mitt lilla misstag med bloggen jag inte kan komma in på...
Det roliga är att jag fortfarande snittar 20-30 läsare på baramittlivs bloggen, ni när jag inte har uppdaterat på över 1 vecka, och här är det knappt 15 pers HAHA, ekoooo ekoooooo.
Får la jobba på det! Ännu har jag gjort precis INGENTING mer än att uppdatera. Bloggläsare är som celler, som förökar sig genom celldelning (värst vad jag har snöat in mig på celler, hjärnceller och allt. jag som hatar biologi... fast det är mest för att vi måste dissekera fiskar. och kräftor. och kolla på inlagda hjärnor. dagen vi måste dissekera en groda tar jag livet av mig).
Nejmen jag vill faktiskt inte ha så jättemånga bloggläsare... Hellre 2 som fattar mina urkassa skämt än 200 000 som tycker att jag är totalt hjärndöd.
(vet att ni också tycker att jag är hjärndöd, men jag älskar er ändå)
(true love detdär)
Vet ni förresten hur knäppt det känns att ta egobilder eller?
Jag känner mig alltid jättedum när jag står där och ba, jahopp.. Sen låtsas jag att kameran (okej, mobilen) är en apa och då går det lite bättre. (okej, det gör jag inte, så knäpp är inte ens jag)
Så när jag väl börjar tar jag typ 36486 miljarder kort bara för att ha ett lager, så att jag slipper ta igen haha.
Det är därför ni får stå ut med alla dessa bilder, tagna typ klockan 2 på natten i mitt mycket sexiga röda nattlinne med en pingvin på. När man är trött blir man plötsligt mycket snyggare. HAHA. Eller kanske inte..
SPELAR INGEN ROLL, hej hopp pillesnopp, nu måste jag gå.
(kommer på minst 5 personer som kommer ba "nämen martina! detdär var busigt av dig. mihihihi. sluta skriva snopp" typ, MEN JAG SKRIVER SNOPP HUR MYCKET JAG VILL. låt mig demonstrera. snoppsnoppsnoppsnoppsnoppsnoppsnopp. hejdå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0