I'm still alive!

Hej hej kära vänner, jag har fått scharlakansfeber och halvt död, 41 graders feber och 15 värktabletter per dygn, så ni kan inte förvänta er så mycket uppdatering... På fre ska jag till sjukhuset igen, halenotlujah.
Alfhild min älskling kom hit på sin håltimma och gav mig godis och världens finaste blomma och höll mig sällskap ett tag , hon räddade min dag!
Nu kollar jag på halv åtta hos mig (även fast klockan är 9, mindfuck) och äter godis, mehehe. Första dagen jag kan äta nåt sen skollunchen i måndags, ohyeah.
Nu orkar jag inte mer, my arm hurts, byebye!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Krya på dig älskade Martina! ❤ hoppas du blir bättre snart! :)

2012-01-25 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0