inte för att jag brukar skriva om sånthär,

men jag tror att jag har hittat sveriges snyggaste kille.
DSC_0201
DSC_0165
DSC_0192
20111211-212101.jpg
DSC_02324
Åherrejösses.
Okej, han är 18 år, men Louis är 20 så jag har ju iallafall förbättrat mig liiiiiite....
Seriöst, vad är det med mig och äldre killar?! Dom kan ju försjutton nästan vara min pappa! Okej, nej, det kan dom inte, men liksom ändå...
Det blir inte bättre av att han är skåning, för herregud jag smälter varje gång jag hör skånska!
Han heter Alexander Kristiansson, och bara för att han inte ska anmäla mig till polisen om han någon gång googlar sitt namn och hittar dessa bilderna här på min blogg så ska jag länka honom, kolla HÄR.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

OMG!! Nästan lika snyyyyyyygg som Niall! ❤

2012-01-21 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0