jag är en tuff brud i lyxförpackning,

Min mamma ska på avtackning hos en arbetskollega nu ikväll, och till det skulle hon göra om texten till låten "tuff brud i lyxförpackning", och eftersom att jag är offeciellt skitbra på att göra om texter och rimma och sånt så har jag hjälpt henne.
Det har tyvärr fått mig att gå runt och sjunga
"JAG ÄR EN TUFF BRUD I LYXFÖRPACKNING,
EN TUFF BRUD I SNYGGT FODRAL.
ETT LITET STYCKE DYNAMIT,
MASKERAD TILL SOCKERBIT"
heeeeeeela jävla tiden.
HAHAHA, juste, jag satt och pratade med mamma om One Direction, och så visade jag en bild på Louis..
Och så kommer min pappa och ba
"Vem är det?"
"Det är min pojkvän"
"Är det nu jag ska ladda mitt shotgun eller?"
Min pappa är go han.
tuff brud i lyxförpackning var det ja...

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på gång i bloggen + många fler, var gärna med o tävla :D Kram!

2012-01-12 @ 18:53:08
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0