Jag gör Elgiganten osäkert,

Jag fattar inte riktigt grejjen med att ALLA som ska nånstans måste säga "nu åker jag och gör blablabla osäkert!".
På de 4 timmar jag inte har vart inne på facebook är det 7 olika personer som gör olika ställen i Sverige osäkert. Okej... Senast jag kollade så hade ni inga vapen eller så, men okej.
Så om ni undrar vad jag har gjort idag så har jag gjort Tidpunkten, Mediamarkt, Elgiganten, Inet, Siba och McDonalds osäkert.
För såhär farlig är jag!!
Kanske äter upp er om ni inte passar er.
På Inet gick jag runt och skrev "hejsan svejsan kungen" på alla datorer.
På Mediamarkt skrev jag "hejsan svejsan i lingonskogen" på alla datorer.
Snacka om att vara lättroad.
Nu ska jag äta godis och KANSKE, kanske jobba på ett skolarbete. KANSKE sa jag.
TJONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0