JAG SKA FÅ EN KATTUNGE

.......... kanske.
ÅÅH jag vill ha en liten kattunge.....
Helst en maine coon eller norsk skogskatt, eller okej, helst en blandning av dem...
Fast norsk skogskatt är riktiga fågeljagare.. MEN DET GÖR INGET FÖR DOM ÄR SUPERDUPERSÖTA.
Den katten blev jag helt kär i haha,
MEN JUST NU NÄR JAG SKRIVER DETTA SÅ SKA VI KANSKE ÅKA OCH KOLLA PÅ DENNA KATTEN HERREGUD!!!!!
KOLLA VAD FIN DEN ÄÄÄÄÄR, JAG GÅR RUNT O PRATAR BEBISSPRÅK MED BILDEN HAHA, MEN MEN SERIÖÖÖÖST DEN VAR JU DEN FINASTE NÅNSIN, SÅ HIMLA FIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!
TROR JAG DÖR.
HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: aaalfhilddd

haha vill du veta en helt megaknasig sak om en katt? En gång så var en katt ute, sen fick den för sig att sträcka upp tassen mot himlen.....BAAAAM!! Så fångar min katt fåglar...o.O skillZ ändå xD <3

2012-01-08 @ 15:07:56
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0