Kolakakor ja0!

Vi hade hemkunskapsprov idag..
Jeeeeetekul med prov dagen efter man har börjat!
Det var iallafall meningen att vi skulle få lite random ingredienser, typ några bönor och en potatis, och sedan göra värsta mästerrätten med det. Fast alla potatisar och alla bönor och alla andra matliknande varor var mystiskt borta.
SÅ VI FICK BAKA!!!!
Fast det fanns inga ägg, och man var tvungen att ha bakpulver i, så jag, Hedvig & Sara gjorde kolakakor.
Proffsigare kolakakor har aldrig någonsin skådats.
Tyvärr kan ni inte få se någon bild på dom för jag åt upp dom innan jag hann hämta mobilen. EHHEHE. Nu har jag ont i magen. Men det vare värt.
Kakmonstret is in da house!!
Idag har det hänt sjukt roliga saker, HAHA. Ni får veta senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0