läskigt smal,

Detta är en bild från en kollektion två st 28åriga tjejer har gjort,
kläderna är verkligen SJUKT fina (inte just dessa shortsen kanske)
MEN JAG FATTAR INTE VARFÖR DOM HAR VALT EN ANOREKTISK MODELL!?!?
Eller är det bara jag som tycker att hon ser jädrigt, onormalt, jättesmal ut? Iallafall på överkroppen, herregud, man kan ju räkna ben...
Dessutom stör jag mig på hennes lila hår haha, fast det har inget med saken att göra.
MAN BORDE INTE ANLITA SÅHÄR SMALA MODELLER, idealet blir ju helt åt pipsvängen och vi intalar oss att det är SNYGGT att vara såhär smal. Nej. Det är det inte. Fråga vem som helst.
Okej, nu är jag klar med detta surkärringsinlägget haha.
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0