mästerkocken,

Hela denna dagen har jag lagat mat, massor med jättegod mat, inför pappas 50års fest..........
som ska vara på MIN födelsedag!
Snacka om surt. Men ändå.
På tisdag ska jag spela huvudpersonen i den bok jag har läst, jag ska alltså låtsas vara personen och spela upp en händelse i "mitt" liv. ENDA PROBLEMET är att huvudpersonen råkar vara en Indisk pojke som är naken i över halva boken. (fråga mig inte vad det är för böcker jag läser haha, skyll på sara) (okej, det är faktiskt en jättebra bok och inte snuskig på något sätt, få inga idéer nu).
Nu är jag iallafall klar och fri att göra VAD JAG VILL i typ en halvtimme... Sen har mina föräldrar bestämt sig för att 1 år är max för hur länge man får sitta still, så jag måste ut och springa. Hehe.
Sen måste jag mothafucking öva inför SOredovisningen som vi aldrig fick göra i torsdags. Ja. Mitt liv är tråkigt just nu.
image description
Mitt affro är inte lika mycket affro längre.
Första glasögonbilden på denna bloggen!!! Förvänta er inte många till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0