Nytt år, ny blogg!

TJOLAHOPP,

nu är det 2012 och jag siktar mot högre höjder, så mitt gamla bloggnamn dög helt enkelt inte ännu ett år.

Jag kommer inte ta bort bloggen, eftersom där finns nästan 2 års känslor och minnen, men det är här jag bloggar från och med nu.

Satsar på att ha kvar alla mina gamla bloggläsare och förhoppningsvis även få några nya på kuppen!

Såhär ser jag ut, jag heter Martina och är 13 år.

Jag går i 8an och är världens största klumpeduns, AND I'M PROUD OF IT!

Jag lyckas skada mig på allt hela tiden, just nu är hela min högra sida svullen och uppskrapad. För några veckor sedan kastade en häst in mig med huvudet före in i väggen (kan vara en av förklaringarna till att min sista hjärncell är forever alone). Jag har gått på kryckor över 30 gånger i mitt liv, 16 av dom har jag gått över 2 veckor. Jag har brutit båtbenet genom att snubbla på ett träd, skrev ett helt fysikprov med vänsterhanden och fick beröm för min handstil... Jag har även lyckats bryta lillfingret på en solstol och springa in i en hjänstång så att min knäskål krossades, när jag var sju år. Jag har varit på akuten så många gånger att jag känner läkarna.

Jag är även den mest galna, blonda, knäppaste, efterblivna personen jorden någonsin skådat. Så här får ni inte tråkigt!

 

Detta år fyller jag 14 och (om min mamma tillåter) då kan ni även få följa min modellresa (om jag vågar). Detta är bara första dagen (eller okej, andra, klockan är över 12..) på 2012, det galnaste året i mitt liv, och ni ska få följa med all the wayyyy!

READY, SET, GOOOOOOOOOOO.

(designen fixar jag senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0