PLÖTSLIGT kommer jag ihåg..

.. varför jag inte har sprungit på 1 år.
DET ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT VA?!?!?!?!?
Haha. Hehe. Höhö. Hoho.
Sprang 2,5an... okej. Jag stannade och gick typ 3 gånger. Fast jag sprang iallafall de första 1,5 kilometrarna non stop. Men i den sista uppförsbacken.. Herregud, jag trodde nästan på allvar att mina revben klämde sönder mina lungor och att jag skulle dö. Typ.
Här snackar vi tjejen som, 8 år gamal, sprang 2,5an på 12 minuter. Och nu, 5 år senare, dör av andnöd efter 1,5. Hehehhehhe.
Jag behöver verkligen träna mer.... Fast det kommer aldrig hända. Okej, jo, jag får ta tag i det. Faaast det är så jobbigt... Men vafan, nu får jag sluta diskutera med mig själv och bara SPRINGA DOM MOTHAFUCKING KILOMETRARNA!!!!!
Hehehehehhe.
Hejdå.
image description
Nu är det lite RIP mitt affro....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0