Saker man kan göra när man har tråkigt:

Gå runt uppochner för omväxlings skull
Samla det man hittar i duschen och hålla ett tal om hur viktigt
det är att de rengör ditt hår på bästa sätt
Acceptera att man är forever alone och istället försöka
fixa ihop två kakelplattor
Bli lika känd som Kissie och sedan säga till alla att äta inpackning,
"mindre kalorier än barnmat!"
(nackdel: du får ha flera unga tjejers död på ditt samvete)
Ring en kompis. Med en fjärrkontroll.
Öva på att se arg ut. När någon frågar vad som är fel ska du muttra
"det är bögarnas fel".
Öva på hur du ska se ut på nästa skolfoto.
Här kommer några förslag:
Tvåla in hela ansiktet och låtsas vara en zombie.
Läs hela bibeln.
Och låtsas att du fattar varenda ord.
Om du fortfarande har tråkigt så kan du lyssna på denhär låten:
Nu har du garanterat inte tråkigt längre!

Kommentarer
Postat av: kajsa

du är galen , på ett mikket fint sätt. <3



kram / kajsaaaa.

2012-01-22 @ 17:18:41
URL: http://photosbykajsa.blogg.se/
Postat av: Filippaaa :)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH OMFG!! Jag skrattade tills jag börjde gråta! Vi var hos några kompisar så jag var tvungen att hå in på toaletten! Du ee bara FÖÖÖÖR rolig! Du e LÄTT den roligaste personen jag känner!!!!! Ses imon!

2012-01-22 @ 19:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0