STOOOOORM

Hur jädra mycket blåste det inte igår eller?!
Vår basketställning välte och några takpannor trillade ner. Och jag var vaken hela natten.
Eller vi kan ta det lite mer detaljerat.
00.30 NU SKA JAG SOVA!!!!
02.00 Varför i helvete föddes jag som tjej? Jävla mage lååååt miiig sooovaaaaa.
02.45 Nej nu får det vara nog, nu tar jag en överdos av rosa tabletter så jag slipper detta!!!!
03.00 HAEGIOHIFOINHAEOU. *går dubbelvikt ner för trappan och proppar i mig massa tabletter*.
04.00 Är det inte meningen att det ska göra MINDRE ont med värktabletter som är så starka att man får magsår nästan?!
04.15 Mår. Så. Illa. Måste. Hit. Med. En. Hink.
04.30 Orkar inte meeeer!
05.00 *har äntligen somnat*
05.10 BOOOOOOOOOOOOM. Vad fan var det där?!?!?!?! (basketställningen välte)
05.15 Faaan jävla skit, jävla basketställning, JAG VILL SOVA!!!
06.00 Nej nu ger jag upp, nu går jag och hänger mig i garaget eller nåt, nu orkar jag intZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz.....
Trevlig natt, eller vad säger ni? :)
GLAD ÄNDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0