Trööööööött,

Har vart på bio idag, såg Sherlock Holmes 2.
HAHAHAHHAHAAHAHAHAH höll på att kissa ner mig av skratt när har kommer skumpandes på en shettlandsponny hahahahahahhaha, åheeeeeeerregud.
Herregud, jag trodde jag skulle dö.
Sen när vi kom hem igen så ba....... Vart fan är nycklarna?!
Känn. Mig. Utelåst.
Så det var bara att ta bussen IGEN ner till allum och möta mamma. Faaaaaaaaast något bra blev det iallafall av det, köpte godis på Hemmakväll, 1,3 kg HEHEHEHE. Det är ett mysterium att jag fortfarande kan gå på 2 ben, och inte rullar fram..
Nu har jag precis ätit trettondagsaftonsmiddag (långt ord detdär) och nu tror jag snart att jag går i koma. Har knappt sovit på 72 timmar.
Det är världens roligaste buskis på 1an klockan 20.00 ikväll, jag förbjuder er att missa den!
TJING sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0