watcha drinkin'? julmust, what did you expect?

HALLÅ HALLÅ BLÅBÄRSTÅ,
idag har jag inte gjort mycket mer än knarkat värktabletter, suttit blickstilla och försökt att inte spy, legat i min säng och bett till högre makter att operera bort mina äggstockar, och studerat mitt fina svullna & uppskrapade knä, ankel, lår och armbåge.
Sedan har mitt liv halft gått under eftersom att jag har fått alla 4 mössor i 30minuters rätterna på Resturant Story, så nu måste jag vänta en timme innan maten blir klar!!!! Fatta i-landsproblemen.
Och inte har jag fixat någon design heller... Hmm.
Imorgon ska det faktiskt hända något i mitt smärtsamma liv! Jag ska till stan. Det ska jag på torsdag också. Ska shoppa & kolla på Sherlock Holmes 2. Såg 1an förra veckan (något efter alla andra möjligtvis) och blev lätt kär i snubben. M-hm. Jag dras till konstiga män. Bevisligen..
YADA YADA, nu ska jag bada bada. Haha. Skoja bara. Jag har inget badkar. Och det är lite för kallt för att bada i sjön...
Nej, nu måste jag fortsätta min modellkarriär och gå på dejt med alla mina boyfriends på alla dessa töntiga appar.. Jaja. Det måste göras.
CAIO!
(kolla förresten vilka roliga tabletter jag får äta, DOM ÄR ROSA!!!!!!! och har små bollar i sig. hähähöhöhö)

Och så står det saker på den också! Fett läskigt mannen, men vad gör man inte i desperata stunder?
Vill ni kanske se resten av min lunch också?
KNARKARN IS IN DA HOUSE!!!!!
(ser ni att det står "retard" på en av burkarna? det är dom som är rosa. gjorde bara för att retardade människor som mig ska vilja svälja dom. säger vi).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0