YO YO

TJENIS PENIS,
har hängt i kyrkan idag.
Bara för att gudstjänsten bara var en halvtimme och typ en kvart av tiden skulle man bara sitta och vara tyst.
Hehehe.
Jag har även listat ut varför man gör korstecknet, JAG ÄR SMART.
Vi gick från kyrkan till bilen i regnet, när alfhild helt plötsligt börjar göra korstecknet..
Jag: Vänta vänta, ska man inte göra åt vänster först?
Alfhild: Jag har ingen aning...
Malin: Jag gör också åt vänster..
Alfhild: Men jag kanske gör åt höger bara för att jag är vänsterhänt?
Jag: Jaa, undra egentligen vilket man ska göra ?
Alfhild: Och så ska man ju göra det med bara 2 fingrar också.
Jag: Ska man?!
Malin: *suck* jaa...
Jag: VÄNTAVÄNTAVÄNTA!!!! Man kanske ska göra korstecknet bara för att.. han blev uppspikad så!!!!!
Alfhild: *slår huvudet i händerna*
Malin: ........ martinaaaaaa?....
Clara: HAHAHAHAH .....
Jag: Vad?
Alfhild: Och det kom du på ... NU?
Jag: Jaa, vaddå, visste ni det eller?
Alla: *stirrar på mig som om jag vore dum i huvudet*
Jag: ..... hhehehehehehe :)
I kyrkan:
  • Jag tappar lappen på golvet, malin skrattade åt mig.
  • Alfhild säger "bröd" när alla andra sitter i tystnad och försöker få kontakt med Gud. Tack Alfhild, tack så mycket, tack vare dig kan vi nu allihopa bara falla ihop på golvet och skratta tills vi dör.
  • Malin tyckte att mina händer var för kalla så jag får ha på mig Alfhilds fina vantar.
  • När alla sitter tysta så måste Alfhild bara säga "Martina, bara så du vet så har jag gjort detdär själv" *pekar på en röd tråd i vantarna*.
  • Fint Alfhild, fint, ska ringa och mordhota din syslöjdslärare om du inte får A.
  • Jag sa "Alfhild, håll käften" i kyrkan. Nu hamnar jag nog i helvetet.
  • Jag sa även "oh fuck" och "run bitches, run!!!", hamnar nog i helvetet x3.
  • Jag och Malin hade väldigt fin inlevelse när vi bad nån tackbön eller nåt. Vårt "AMEN" slår allt.
  • Vi åkte dit. Vi åkte hem. Vi åkte tillbaka. Vi åkte hem igen.
  • Det var värsta marathonet upp till kyrkan, världens längsta upplysta väg typ. Alfhild ba "VÄNTA , VÄNTA, SPRING INTE IFRÅN MIG, JAG KOMMER RAMLA!!!" sorry my friend, men ibland måste man offra oskyldiga för att rädda ett paraply!
That's all you need to know to get on with your lives.
BAJ BAJ.

Kommentarer
Postat av: BRÖD

Det var faktiskt en ROSA tråd. Daaaaaaa! B/ <3

2012-01-19 @ 11:25:52
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0