hallå alla banandyrkare,

kan ju inte säga att min plan om att blogga som tyyyysan gick så bra, när Sverige bjöd på så fint väder och allt. 
Och idag har jag vart på Lager 157 med Malin hela dagen, köpt en Odd Molly tröja bland annat. NAJZ.
 
Måste skriva snabbt som en raket för nu ska vi nämligen åka upp till landet igen, ingen rast och ingen ro.
Känner att jag aldrig kommer lämna bilen när jag väl satt mig i den, det åskar som FAEN och jag är så rädd att jag kissar ner mig. Typ. En gång när jag var liten och det var världens åskoväder så gick jag ut och sov i bilen. KNAS.
 
FÖRRESTEN SÅ ÄR JAG 14 ½ JUST IDAG, MYCKET SPECIELL DAG, BARA ETT HALVÅR KVAR TILLS JAG BLIR BYXMYNDIG OCH ALLT. 
Då är jag minsann inte liten längre. Även fast alla andra är 16. Men skitsamma. 
 
Måste packaaaaaaaaa, zeeeeeyaaaaaaaa 
 
 
Ljus bild osv. Tagen med systemkamera som ni ser. Ehum..

Kommentarer
Postat av: Felicia Andersson

Hahaha, jag älskar dina inlägg!! Så jävla roligt ju! HAHA

2012-08-05 @ 14:37:38
URL: http://feliciaandersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0