man ba heeeeej kom hem till meeeeeej ,

hehehehe fucking 70-talet har kommit tillbaka , min kära moder stickade typ en sånhära till sig själv en gång för hundra år sedan. (ja jag kan ju inte påstå att jag ärvt några syslöjdskunskaper från den sidan iallafall) 
JAG VILL IALLAFALL HA EN SÅNHÄR . (för jag tänker ju inte använda den gamla sticksiga strypsaken) 
 
OMAJGOOODD döda miiiiig, jag la ut stringtrosor på min bloogg!!!!!!
Nej men seriöst dessa var jäkligt fina alltså. XOXO - martinagurl. 
 
Ja kära vänner, det var det jag crejvade efter idag. Ching chong luftballong.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

brukar du använda puma shorts? du är skit snygg

2012-07-17 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0