Menshelvete

Ibland blir man trött på att vara kvinna. Framför allt en vecka i månaden då man känner att FAAAAN I HELVETE VAD I JÄVLARS SKIT SKA JAG BEHÖVA STÅ UT MED DETHÄR FÖR JAG VILL OPERERA UT MIN LIVMODER JAG TÄNKER ALDRIG FÅ BARN DET ÄR FAN INTE VÄRT DET. . Ja. Och även då man har lite PMS och grinar 53 gånger under en shoppingtur. . Men man ska ju inte klaga. Så jag håller käft. . Fast näe förresten för nu har jag fan tagit dubbel maxdos av 3 olika värktabletter under loppet av en halv dag och kan fortfarande inte sova så jag tänker INTE hålla käft, jag tänker fan överklaga detta till någon för någonting för SÅHÄR SKA DET INTE VARA. . Bara för att inte tråka ut er totalt så får ni är en bild på dagens mens-craving. A woman gotta do what a woman gotta do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0