Svensk sommar !

Livet leker, förutom att jag helt säkert har en magsjukdom som kallas IBS vilket gör att jag får kramp i magen flera gånger per dag, vilket INTE är så kul, men annars finns det inget att klaga på! Min familj, Anna och två andra vänner till familjen tuffade ut med vår lilla eka till vår egen paradis ö , även kallad yttre bockholmen, och solade, badade, åt ballerina marängsviss och framförallt paddlade runt med gummiflotten mest hela dagen. Det var superhärligt, detta var verkligen en helt underbar och perfekt sommardag . Ibland är inte svensk sommar helt värdelös! Just nu är m&p & ett till par ute på vandring till en våffelstuga, det var tänkt att jag & Carl också skulle med men jag hade så ont i magen så det var helt otänkbart. Så jag ligger här och äter chips. Inte alls motsägelsefullt på något sätt... HOPPAS ATT NI HAR DET LIKA BRA SOM JAG! Åker hem en snabbis imorgon så då blir det datoruppdatering :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0