tjohej alla mina små kycklingbananer,

AJ ÄM HOME, BITCHES!!! 
 
Nä men seriously, jag är hemma och stannar här tills imorgon.
Denna dag har jag spenderat inne hos Stjärnurmakarna / Smycka och provat exakt alla Thomas Sabo saker som någonsin har skapats. Ungefär. JAG SKA JU KONFIRMERA MIG SNART!!!!!!
(okej om 5 veckor men vad tusan) 
 
Det är jättesorgligt, för det betyder att halva sommarlovet har gått.... Nästan. Låt mig fälla en tår. :'(.
 
Näe men ah. Det finns inte så mycket att säga. Förutom att jag har hittat min framtida man (ännu en gång).
 
 
 
EN JÄVLA NORRLÄNNING!!!! Vem vill inte ha en norrlänning? 
(okej kan hända att han inte är norrlänning eftersom jag tydligen är helt hjärndöd när det gäller dialekter men ja) 
 
japppppppppppppppppppp, jag återkommer. TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0