Busseeeeen

Sitter på bussen, börjar om en halvtimma så jag bara chillar på dillen. Eller okej jag har suttit här i en halvtimma redan. Orka att man ska bo så långt ifrån skolan.
Det åker förbi massa polisbilar och ambulanser här med larm, och dom åker till typ precis mitt hus, börjar bli lite läskigt nu alltså.
Haha vi har med oss matsäck som vi skulle äta i slottskogen och ha klasskamp och allt var det tänkt, men Sveriges väder var inte på vår sida idag så det kommer säkert sluta med att vi sitter i ett klassrum och ugglar.

Jaja, jag är glad ändå, för imorgon är det SOMMARLOV! Wooohoooooo.

( detta skulle kommit upp i morse men blogg.se har damp så ja )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0