HAJ

Hahahahah aj. Min humor är så dålig att det gör ont.
Skolan var kalaschill idag, fick tillbaka franskaproven (ALLA RÄTT) och SO - inlämningarna (DUBBELT A), hade charader på engelska (jag skulle visa regn... eh okej) och sen slutade vi kl 12!
Först tänkte jag åka hem till Sara, sen tänkte Sara åka hem till mig, sen kom vi på att resan dit och hem skulle ta 3 gånger så mycket tid än vad vi skulle ha att göra något på så vi sket i alltihopa. Så när jag kom hem åt jag 2 paket jordgubbar och chillade på dillen. Sen åkte jag som sagt till optikern och fick starkare styrka på mitt vänstra öga (2.0 nu, jösses amalia). Och sen åt jag 2 paket jordgubbar till. Klagar inte på livet alltså.
Nu är klockan över 11 och jag orkar inte vara vaken längre även fast jag är 14 år. Så jag tänker gå och lägga mig nu.
Hajdo.
(hahahah orkar inte med mig själv)
Rackarns så liten jag ser ut. Och det var liksom i januari....

Kommentarer
Postat av: Sara den kvinnan

Så tråkigt att vi inte kunde äta den tillsammans. Om du ändå skulle ha nämnt den innan min buss kom asså:P

2012-06-09 @ 10:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0