hehehe bus

Jag har ju varit skitdålig på att uppdatera denna veckan, och det makear jag up till you nu genom att bomba er med inlägg. 
Tyvärr så kommer uppdateringen suga i FEM veckor nu, eftersom att jag drar till mitt kära sommarställe. Men jag kommer mobilblogga, fast det är väldigt tveksamt om det kommer gå att lägga upp bilder. (appen funkar ju nästan bara om man är uppkopplad på ett nätverk och jag kommer köra på 3G)Och dessutom kommer jag ju inte ha tid/lust att sitta med mobilen varje dag. 
 
IDAG måste jag faktiskt ta tag i mitt liv och åka till biblioteket och lämna tillbaka en bok (blev ju typ mordhotad via mejl) (okej det var en påminnelse om att boken var sen men ändå). Ska då även 
  • se om dom möjligtvis fått in en annan motherfucking bok jag vill ha 
  • gå till ginatricot och se om dom möjligen har en bh jag vill ha där (haha)
  • köpa jordgubbar (hehehehe har ätit ett paket om dagen hela veckan) 
  • se om jag hittar något kul på rean (fast jag & malin var ju där i måndags? tisdags? och kollade runt och hittade inget så vi får seeeee) 
Men det är ju så tråkigt att gå runt där sjäääääääälv! 
 
Fast Alfhild är på ridläger, Malin ska till ullared, Sara ska till frankrike och alla andra människor i denna värld bor ju inne i staaaaaaaaaaaaaan. Så jag får väl gå själv då. Forever alone.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0