HEJ ALLA FANZ

Förlååååååååt att jag suger apbajs på att uppdatera, men det har vart fullt upp!
Åkte till landet igår och firade farmor. Eftersom att jag är ett så exemplariskt barnbarn så skulle jag klippa gräset åt henne. Eh ja.... Det gick ju kanske inte riktigt som planerat.
...
Okej, jag erkänner, det var mer gräsklipparen som stack iväg i 500 km/h och jag sprang efter och försökte fånga / styra den så gott det gick och tillslut körde jag in i en stenmur. Men vad tusan. Man kan ju inte vara bra på allt.
Idag har jag vart i skolan och haft matteprov, sytt totalt jättefel på mina short och bankat mitt huvud i bordet för att jag var dum i huvudet i 7an.
OCH IMORGON SKA JAG PÅ KLASSRESA !!!!!!!
Hedvig peddvig världens bästa Hedvig köpte den rosa dingeling bikinin från gina till moi, JAG ÄR SÅ GLADER! Så jag åkte till allum en snabbis och köpte en underdel. Sen bara råkade jag få med mig en tröja och en jeansjacka.... Alltså jag kommer bli pank snart.
Imorgon ska jag alltså på klassresa, och om inte mobilappen funkar så kan ni inte räkna med någon uppdate alls. BAJS.
Gammal bild får ni också. Bara för att.
Nu ska jag gå och äta massa chips i protest mot att jag måste visa mig i bikini imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0