HEJ JAG ÄR GLÖMSK

Malin påminde mig just om att jag har ju haft en frågestund som jag måste svara på, oturligt nog så har min röst lämnat oss denna dag... Och jag ska ju svara i ett videoinlägg var det tänkt. Så ja. Vi får väl vänta på att min röst återuppstår.
Tills dess kan jag klaga på att JAG ÄR DUNDER MEGA FÖRKYLD och kunde därför inte åka hem till Sara och bli fotad och äta tårta idag :'(. Fuck my life, på riktigt.
Bara för att jag är deprimerad så tänker jag gå och göra en kladdkaka och äta den till frukost, direkt ur formen.
Tack och adjö. (massor med snöööö!!!)
(okej alla som har gått i skidskola i sälen under större delen av sitt småbarnsliv förstår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0