Hej jag är tjock

Har allvarligt ätit så mycket att jag tror jag spyr. En DUBBEL pizza (jag beställde en ceasar men de gav mig en parma så de la på kyckling och dressing på den OCKSÅ), två tårtbitar, två midsommarbullar, en halv påse cheesballs, massa chips och godis... Nej jag orkar inte, jag kommer bli så feeeet.
Imorgon ska jag bara chilla, är ju fortfarande sjuk och har aldrig hunnit vila. Dessutom ser jag ju misshandlad ut, och det blir inte bättre av att två p12or går runt och sparkar mig på smalbenen hela tiden.... SÅATTEHHHH ja. bilder och sånt kul får ni imorgon! (eller på måndag)
När jag ska upp i 5 veckor får jag ta med min rosa lilla dator alltså, om jag inte tar bloggpaus totalt . Jaja. Bajbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0