Helt förvirrad!

Malin har vart här hela dagen, vi har bakat cupcakes (VÄRLDENS GODASTE!!!), gjort omeletter, spelat croccer (en blandning av fotboll och krock), pumpat bollar (utan framgång), sputat torrshampoo, värmeskydd OCH hårspray i mitt hår, OCH spelat in svaren på frågestunden. 

Jag håller just nu på att få fnatt på den nya blogg.se, har lyckats göra så att allt jag skriver får en grålila bakgrund ?!?!?!?!?! Vet inte om det kommer se ut så på bloggen också haha.... Vadfaaaaan.

Iallafall, så tog utrymmet på telefonen slut när jag inte hade svarat klart på alla frågor, så därför blev det två filmer, som jag nu håller på att sätta ihop. Har aldrig någonsin tidigare i mitt liv redigerat filmer eller ens öppnat Windows Movie Maker, så vi får bara hoppas på det bästa helt enkelt. Det håller iallafall på att ladda nu. ........ Tror jag alltså. Och efter det ska jag ladda upp den på videofyme eller youtube, vilket också kommer ta sin lilla tid. Så ni får ha patience (awkward moment när man har glömt det svenska ordet..).

Ska försöka få upp den innan sverigematchen iallafall! 20.45 måste ni sitta bänkade framför tvn. Det roliga är att jag håller på och snacka med en engelskman så jag tror vi kommer få lite damp på varann innan kvällen är slut. Och han kommer vara jättemallig för att dom kommer vinna. Vilket dom kommer. Jag och Malin har redan räknat ut detta. Det kommer bli 2-1, Zlatan kommer skjuta stolpe ut och sen lägga ett mål på friläge. Spåtanter in da house ja0.

Återkommer snaaaart , med ännu mer musiktips och bilder på våra fina cupcakes. (haha kände mig som en nyhetstant där) PUSS! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0