Jesus alltså,

Jag har
  • sovit sammanlagt 4 timmar inatt.
  • hamnat i vattnet 3 ggr.
  • seglat i 6 timmar.
Jag är så jävla sjuuuuuk haha. Feber för hela slanten och sandpapper i halsen. Men inte låter jag det stoppa mig, seglade som en galning idag. Kapsejsade 1 gång (med vilje faktiskt), hoppade i vattnet en gång för att rädda båten (lyckades inte jättebra, men ändå) och skulle hoppa i motorbåten men jag halkade och hamnade i vattnet istället.......... Haha så himla pinsamt, var ju för fan på en båtplats. Har hoppat i en båt på det sättet typ 1000 gånger innan, men den enda gången jag misslyckas så är det ju självklart en skitsnygg kille som kör båten och allt. Japp. Fuck my life. 

Fick rätt många kallsupar där alltså, mår ganska illa nu haha. Och är trött som faeeen. OCH IMORGON SKA JAG GÖRA DET ALL OVER AGAIN. Om jag bara får sova så går det nog bra, annars dör jag nog.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0