just have a little.... patienceeeeee

HALLOOOOOOOJJJJJ 

Ska få träffa min kära sommargrannebestiefestie om 4 dagar så jag är så glad att jag dööööööööööööööör. 
Ville bara dela med mig av detta. Nu tillbaka till ämnet.

Åkte till seglarsaken för att gå på ett möte, som tydligen skulle vara en halvtimma senare så vi sket i det. Men jag fick iallafall reda på att det skulle gå 2 killar som är jämnåriga med mig och 4 andra människor där. 4 båtar alltså. KALASKUL.

Jag har gjort kycklingsallad till hela armén här ikväll. Herrejävlar alltså. Men jag klagar inte för det är goootttt. 

Okej nu får min lillebror damp på mig om jag inte kommer ut och spelar spel med honom (och jag vill inte riskera tinitus från pipsakerna från "med andra ord", eller grov misshandel eller något annat hemskt, så jag tror jag går nu alltså) HEJDÅ .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0