kämpa kämpa kämpa

Ni kanske inte tänkte på det, men HELVETE SÅ MYCKET DET BLÅSTE IDAG. 
Alla kapsejsade minst 1 gång, eller jag & Hedvig kapsejsade 1 gång, de andra kapsejsade minst 3 ggr var. 2 killar kapsejsade säkert 10 gånger, om inte fler. 
 
En av ledarna skulle vara lite macho och hoppa i och segla med gennacker ("feva är ju en så enkel liten nybörjarbåt"), han hoppade i med klocka, telefon och hörlurar...... och kapsejsar. HAHAHAHHAHA. Med gennackern ute ("ni får ABSOLUT inte kapsejsa med gennackern ute, då kommer ni ALDRIG få upp båten"). Mm. Nähe. OCH VAD VAR DET DU PRECIS GJORDE? 
Vad gjorde han sen då? Ställde sig på centerbordet och skrek åt motorbåten att komma och hämta honom, och slängde i en annan kille som fick kränga upp båten.
 
När jag och Hevig kapsejsade så fick vi upp båten säkert 4 gånger, men det blåste så mycket att den bara välte igen, åt andra hållet. Så den snurrade några varv, tills vi slutligen fick upp den och kom i båda 2. 
 
Jag märker det inte när jag är i vattnet eller i båten, men jävlar vad mycket blåmärken jag får. Kolla bara.
 
 
Här har vi ena armbågen. Det är en vit prick i blåmärket? What the fuck? Ser sjukt zombie-äckligt ut.
 
 
Detta var mina ben igår. Idag ser dom dubbelt så hemska ut, t ex ett köttsår från när jag tog imot bryggan... Hahahaha hardcore eller VAD? Har även en lagom mysig lårkaka. 
 
Förövrigt ligger jag här och äter kolasnören. 
 
Och ser sådär lagom charmigt seglingsruffsig ut. Så att ni har koll på läget liksom. Tjing tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0