Måste köpa bikini!

OKEJ nu är det lite panik här va.
Ska på klassresa på tisdag - onsdag, vi ska till en ö och segla hela dagarna - OCH JAG HAR INGEN BIKINI SOM PASSAR.
Vill ha denna:
Men den finns bara kvar i xs, l och xl på webb butiken, och då finns det inget hopp för markbutikerna (har vart inne i typ 8 olika och den finns bara i de andra färgerna, fuck this shit).
Så funderar på att köpa denna.... ska bara hitta den också.
Ska köpa denna i aprikos hade jag tänkt mig, GÄLLER BARA ATT HITTA SKITEN OCKSÅ.
HEhehehehehheh. Heh. Min mage dödar mig. Vi köpte 5 paket glass från glassbilen. Jag har 2 paket jordgubbar och en vattenmelon och ca 15 chokladkakor och en kladdkaka. Om 8 minuter börjar lets dance finalen. BRA KVÄLL. (och himla galen dag.... kan tyvärr inte säga något hihihiihihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0