Nä nu jävlar,

NU SKA JAG SKAFFA MIG EN KEPA.
 
Men allvarligt och helt seriöst, varför finns alla jävla färger som någonsin uppfunnits jajafärgerkanskeinteuppfinnsmensaksamma som ny yankees kepsar här i sverige, MEN INTE ROSA?!?!?! 
 

Kommer ni ihåg att jag beställde en sån här :
 
för några månader sedan eller när det nu var ? 
Men jag fick skicka tillbaka den för att den var felproducerad? jävla skit
Då ville jag ju självklart inte beställa en lika dan, en gång till, från samma ställe. MEN den finns ju inte NÅGON annan stans på NÅGON sida i HELA SVERIGE. Men dö. 
 
Nu har jag iallafall bestämt mig för att jag föritusan ska ha en keps, så jag tänker leta genom eld och vatten, ööööver land och haaaav efter en sånhär. 
 
...... okej lite awkward moment när jag, under tiden jag skriver detta inlägg, hittar att dom har både den rosa och den ljusblå (som var mitt andra alternativ) på bubbleroom.se ......... 
 
JAJA jag kan fortfarande vara lite bitter eftersom den inte finns i min storlek (och dom kommer antagligen inte få in den heller för mitt huvud är så extremt litet haha fml), men nu har jag iallafall mailat dem och hoppas att dom kan fixa det till maaaaaaajjjj. 
 
Neocan Neyyan Pink
det är antingen denna eller
Neocan Neyyan
 
this one som jag vill ha :)
 
HEHEHEHE puss hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: Malin :D

Då kan du och Jacob bli polare, han beställde en likadan fast gul igår xP

Svar: men oftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag vill haaaaa juuuuuuuu
Martina

2012-06-25 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0