Shopaholic,

Var i nordstan idag & köpte 2 klänningar, en konfirmationsklänning (som jag ska lämna tillbaka ifall jag hittar nån bättre, men den var ändå rätt fin så kanske behåller den ändå haha) och en sommar/skolavslutningsklänning.
Jag har egentligen redan en helt ny skolavslutningsklänning som jag tänkte ha men köpte en till, nästan lika dan ändå haha. Man lever bara en gång liksom.
Ni ska få bilder snart, har ju även köpt en pippitröja tidigare i veckan, och sen har jag glömt visa bikinisarna och shortsen jag har köpt också.
För övrigt skar jag mig vid nagelbandet för 6 timmar sedan, OCH DET HAR INTE SLUTAT BLÖDA. Det går upp heeeela tiden, har kletat in alla shoppingpåsar, mina skosnören, mina jeans och mina strumpor i blod. Jätteäckligt.
Sen är jag trött som en apa också, somnade inte förrens runt halv 5 igår för först var jag hemma hos Vendela och deras familj, åt middag, planerade Thailandsresa, åt massor med godis och kollade på film. Sen pratade jag med massa människor och hade allmänt kul, och sen somnade jag med mobilen i pannan. På riktigt alltså. Haha.
SMELL YA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0