SHOPPING BABY

Vem kunde ana att jag skulle köpa nagellack!?
Men bara en denna gång. Fick lägga seriösa band på mig själv. Har nog aldrig hänt att jag går ur den affären utan typ 6 nya nagellack.
En Tessie-topp haha. Är skiträdd för han gubben på Tessie så köpte den där istället. Varför inte liksom?
Pads och balsam. Visste inte vilket jag skulle ta så jag tog båda. Tur att det är billigt liksom.
Kul att båda är för torrt hår, jag har inte ens torrt hår. Men YOLO!!!!! galenchey.se eller vad?
This skal.
Hade jättebeslutsångest mellan dessa skal, men tog det vita. Ångrar mig nu, haha. Men vadfan.
Och JA, jag har en brun tumme.
Såna här nödvändiga saker. Eller ja, borsten är väl inte direkt nödvändig, har redan 4 st. Och inte fotfilen heller. Och en nagelklippare har jag redan. Men tandborsten, DEN är nödvändig.
Såna hära som jag redan har 10 st av men, än en gång, YOLO.
Tror detta är jätteintressant för er att veta alltså. Har ingen aning om ifall deodoranterna luktar jättegott eller stinker bajs, men dom såg roliga ut.
Torrschampoo och värmeskydd. Har aldrig någonsin använt detta tidigare i mitt liv, men igår när jag lockade håret inför avslutningen så bara fick jag en syn om att mitt hår skulle brännas sönder och trilla av. Så ja.
Hubbabubba och cupcakeformar. Bara för att.
Lite sånahär saker också. Man är ju trots allt kvinna.
Japp. Har precis lagt ut bilder på fotfilar och bindor. Man vadfan. YOLO.

Kommentarer
Postat av: josefin

det är lugnt martina du kan ge allt till mig, förutom möjligtvis skalen, är ju inte lika bortskämd som vissa andra (SKOJJAR BARA!! fast du kan fortfarande ge mig allt förutom skalen :D och möjligtvis bindorna JAG HATAR BINDOR tamponger for life ja0!)

till det som jag tänkte skriva kommentaren för, jag oich min kompis va på stan igår och min kompis ville gå in på tessie men ville inte för att hon såg att DEN KILLEN jobbade, jag (som aldrig har varit på tessie)tvingade in henne och hon hittade en jätte söt klänning men jag måste hålla med HAN VA FRICKING LÄSKIG!!!

saknar daaaaaj föresten!! vi måste göra nått!!!

lånnng kommentar och kraaaam haha



2012-06-14 @ 19:48:44
URL: http://jjjosefin.blogg.se/
Postat av: aaalfhilddd

Jag har också ett sånt skal!! Fast svart då :D och skevt.....

Pusss! <3

Svar: Aj know friendooooo ! PUS PUS ♥
Martina

2012-06-15 @ 12:42:23
URL: http://aalfhildds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0