Sommar!!!

Jättejätteledsen att jag inte har uppdaterat men det har varit galet här alltså! Har seglat, fått blåmärken överallt (allvarligt.. Har blåmärken på magen. Och på rumpan), packat och åkt iväg till landet. Imorgon ska jag vakna supertidigt, baka midsommarbullar (vääääärldens godaste) och sen kommer det typ 1000 människor hit och firar midsommar. PUUURRRFEKT.
Sedan är jag även dödsförkyld och kan knappt stå på benen men jag klarar mig (tur att man har en mamma som är läkare... älskar receptbelagda mediciner hehehehe).
Blogg.se appen har dampfnatt, som ni säkert redan vet eftersom ALLA bloggare har klagat på detta, och jag har ingen dator här, så förvänta er ingen uppdatering. Ingen bra iallafall. Och bilder... Ja det går inte att lägga in. Så ja. Men nu vet ni vad jag sysslar med.
Pusspusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0