Uppdateringen är ju på topp !

OJ VAD BRA JAG ÄR PÅ ATT BLOGGA. 

Eh.

Men hallåååååååå jag har faktiskt jobbat hårt idag. Förflyttade mig från Göteborg till Orust för att äta chips och pizza. Sånt är livet. Näääeee men vafaaaan jag som skulle komma iform denna sommaren! 

Imorgon kväll är det "informationsmöte" för seglarlägret jag ska på nästa vecka, haha gud vad töntigt. Det roliga är att det säkert bara kommer vara massa 8 åringar där, och jag och Hedvig. Och ledarna kommer vara i vår ålder... HAHA MEN GUD VA KUL, flirting skillzzen kommer fram asså. Nejdå nejdå. Får hålla mig tills min "väldigt målande bild av någon människa" som alfhild så fint beskrev det (efter frågestundssvaren hehehe) vill ha mig igen. Haha livet är surt ibland alltså, framförallt om man var dum i huvudet i sjuan. (kommer dö av pinsamhet ifall någon från min klass mot förmodan skulle läsa detta) 

IALLAFALL. 

Just nu sitter jag och äter cupcakes i min säng. YOLO säger jag, FUCK YOU kommer min mamma säga när hon ser alla chokladfläckar. Hehehe. Nejdå. Nejdå...



Bara för att jag vill ha sommarväder kommer här en smygbild från Malin, när jag steker i min pool. Haha. PUSS HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0