URBANEARS

TJENARE MANNAR OCH KVINNOR.
 
Idag fick jag bara en impuls av att jag ville ha ett par urbanears, och mamma ba "okej visst". Utan att blinka. 
...... sen när blev jag bortskämd? haha. 
 
Jättejättesnällt iallafall, men eftersom att dom går på SÄSONGSFÄRGER och denna säsongens färger är apfula (förlåt) så ska jag nu söka runt överallt på hela internet för att hitta ett par ljusrosa eller ljusblåa. Om inte de finns vill jag ha ett par cerisa, och om inte de finns så ska jag köpa ett par mintgröna (som mediamarkt kunde beställa in från norrköping haha).
 
Vilka tycker ni är snyggast? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag har samma problem. Jag vet heller inte vilka jag ska köpa. Alla tre färgerna är jätte fina!

2016-04-04 @ 12:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0