Acetynsalicylsyra

Åharregud, vilken dag.
Blev utskälld av slöjdläraren för att jag stickat för lite (ta dig i arslet).
Var hos tandläkaren, dom kollade på min extratand (haha) och skällde ut mig totalt för att jag dricker läsk varje dag. Eheheh. Fasen också.
Dom skulle också fixa en liten flis från en tand som det ilar i, men det glömde dom för dom var för upptagna med att studera min konstiga extratand. Suck.
Direkt efter det åt vi på McDonalds (läskförbud = brutet på direkten).
Sen åkte jag tillbaka till skolan.
Hade tråkigt, kemi och svenska - högläsning. Jag fick läsa alla snuskiga delar. Såklart. Och en kille tafsade på min rumpa. Mycket trevligt. Eh.
Drack läsk till middag också. Bara för att jag kan.
Hade piano / gitarr, fick skäll för att jag inte hade övat. Men vafaaaan. Jag visste inte att jag skulle öva på alla helvetesjävlalåtar, så han får skylla sig själv. Mothafukkah.
Nu orkar jag inte av mer skäll, haha, har nästan aldrig fått skäll förut så mer än såhär klarar jag inte av. Annars kanske jag blir deprimerad.
Så ja.
chilla mannar, inget mer skäll nu tack .
(och för er som undrar vad fan acetynsalicylsyra har med saken att göra så kan jag säga - DET DU. Nej det är faktiskt en organisk syra som finns i magnecyltabletter. Sånt vi lär oss på kemin ja0. Hejdå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0