Bloggis,

Haj haj haj haj haj haj.
Jag har ätit så himlans mycket jordgubbar att det antagligen kommer spruta jordgubbar ur ögonen på mig när jag gråter. Om jag gråter. Vilket jag inte planerar att göra.
HAAAAAAJ !!!!!!!!!!!
Jag suger på att blogga. Jag ska faktiskt bli jättejättebra. Ska bara sova lite först. Allvarligt, världens största redovisning idag och jag höll på att dö av nervositet.
Hedvig var iallafall stöttande, även fast jag fick lite (okej mycket) nervösa sammanbrott. Och jag och Oliver hade lite problem när vi skulle öva, vi bara skrattade hela tiden. Så jävla efterblivet. Det är inget som är roligt med väderkvarnar liksom.
Och Alexander var inte direkt stöttande. "Martina det är jäätteläskigt att stå där uppe, du kommer göra bort dig totalt, allt kommer gå fel, !!!!!!!!!!!"
Och sen efteråt så ba "Du failade ju inte totalt iallafall". Tack för stödet. Bitch.
Haha skoja ba , pusspussssss.
Herregud jag är ju helt konstigt. Borde nog gå på toa. Hajd0.
Cambild. För att jag inte orkar ladda över bilder från mobilen. Lösning för de lata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0