En liten fråga,

Jag har alltid vart en sån som går RAKT mot strömmen när det gäller bloggande, har aldrig haft någon speciell inriktning eller något speciellt att skriva om. Jag har (nästan) aldrig haft Hiss&Diss, inte så mycket tips, inte alls mycket outfits, inte sådant som de flesta andra har helt enkelt.
Jag har ju tipsat om kläder och börjat göra modekollage nu det senaste, vilket egentligen är helt knäppt eftersom jag inte fattar någonting av mode haha.
Musik, njaaee, lägger in någon youtube klipp då&då , men det är inte så "allvarligt".
Jag vet inte om ni vill läsa om sådant? Eller om ni läser just för att jag INTE gör som alla andra?
Fast ja. Om ni VILL läsa om det så - LET ME KNOW.
Så nu till själva grejen. Kommentera det ni vill se / se mer av:
+ Outfits
+ Hiss & Diss
+ Tips
+ Skönhet & Hälsa (hahahaha .... jaja, allt för mina läsare)
+ Seriösa inlägg
+ Musik
+ Videobloggar
+ Mode
+ Mer om vad som händer i mitt liv / på dagarna haha
+ Humor och sådant knäppt
+ Något annat

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Outfits, mode & humor.



Ponkt slut.



.

2012-03-26 @ 07:22:39
URL: http://sheandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0