HAHAHA

Jag blev så jävla sur på den jäkla headern, så tillslut orkade jag inte mer och gjorde denna tillfälliga...
Åherregud, jag har aldrig skådat något fulare. Men ja. Så får det vara nu.
Satt och försökte göra den transparent i några timmar också, men det funkar inte om texten ska vara där. ORKAR INTE.
Om någon snäll människa på denna jort har lust att göra en header till mig, så VARSÅGOD. TACK.
Om ni förresten undrar vad jag har ätit till frukost & lunch idag så är svaret: prinsesstårta, vaniljbullar och chokladbollar. Så nyttig kände jag för att vara idag.
Ikväll ska jag knalla ner till Malin och kolla på finalen, äta pizza och snacka skit med mycket saknade människor. Fet lördag ja0! Ska ner till hemmakväll och köpa fett mycket godis sen. När mamma & pappa har kommit hem igen. Dom är och köper bil, BADOM TSS.
HAHA, fixade skärpan på denna bilden och helt plötsligt ba BAAAAAM! Ögon.
update: fattar inte varför ingen ser den nya designen? FATTAR INTE!!!! Allt är rätt i stilmallen. Jaja. Det är säkert tomten som jävlas med mig. Eller något.

Kommentarer
Postat av: kajsa

JAG KAN GÖRA EN HEADER ÅT DIG: <3<3<3<3<3<

2012-03-10 @ 19:16:25
URL: http://photosbykajsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Om man uppdaterar wabbläsaren så syns designen<3

2012-03-10 @ 20:03:45
URL: http://thefeelingsinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0