Härligt väder!!!!

Seriöst, det är 15 grader ute, ännu mer i solen!!!!!!!
Vad gör jag inne egentligen?
Denna dagen har vart lite knasig haha. Hade idrott, gjorde typ igenting, använde absolut inte armen någonting typ, men efteråt gjorde det så hiiimla ont att jag bara grinade och grinade haha.
Herregud jag är patetisk. Alla stirrade också. Kul. Haha.
Nu gör det förbannat ont men jag är glad ändå!!!!
Gjorde äkta hallonyoghurt, naturell yoghurt + frusna hallon (som är tinade då) + socker. Och frosties. Nomnomnom. Och vädret är jääättehääärligt!!!! 
Men jag har satt på mig kortkorta shorts och magtröja så jag kommer frysa ihjäl om jag går ut. Därför sitter jag i mitt rum med öppet fönster. Haha.
Sitter här med vääärldens seriöst skönaste och snyggaste filt. LML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0